Destiny - rychlé dojmy
Přináším velmi rychlé dojmy z plné verze Destiny. Nějakou recenzi nebo celkové zhodnocení pravděpodobně na web neudělám, jelikož toho bude všude plno a ani to nevypadá, že hra bude v pozdějších částech jiná. Pokud to však tak bude, tak můžete očekávat nakonec celkový text k této multiplayerové střílečce.
Několik negativních postřehů
– Nulová customizace postupu postav: levelování automaticky odemyká věci, zbraní je pár, ničím se neliší a hráči většinou dostávají obdobné věci; takže to není jako v jiných RPG/MMO, kde hráč svého hrdinu nějak profiluje a určuje mu skilly, vybavení, atd. Tady bych se nebál říct, že hráči na stejném levelu budou mít takřka stejné postavy.
– Příběh stojí opravdu za nic, v podstatě si ho člověk během hraní ani nevšímá.
– Časté a dlouhé loadingy (level > menu > město > menu > level > …).
– Město je zbytečně velké a krom obchodování tam nejde nic dělat, komunikace s cizími hráči je na nulové úrovni (chybí psaný chat).
– Některé prvky jsou otravné, například pro vypnutí shrnutí mise musí hráč dlouze držet Y, stačilo by pár sekund nebo prostě zmáčknutí (do shrnutí se dá z menu vrátit).
– Nepřátelé levelují podle jednoho z hráčů, není možné tedy grindovat na nějakých malých potvorách, protože ty potvory grindují společně s hráčem. A nepřátelé aby se postupem času stávali slabšími a lépe se zabíjeli, tak naopak zesilují. Př.: Nejslabší jednotka první frakce šla na prvním levelu (hráč i nepřítel) zabít na jeden švih pistolí, na levelu 8 už takové švihy jsou potřeba dva a ještě je švihnutí zbraní nahrazeno silnějším útokem. Levelování a shánění lepších věcí tedy nedává moc smysl.
– K levelování nepřátel dodám to, že se určují podle fireteam leadera, takže je nejlepší, když hráč s nejnižším levelem zakládá hru.
– Mise jsou pořád to stejné dokola.
Pozitivní postřehy
– Hudba je super.
– Grafika je super.
– Technická stránka je opravdu povedená, a i když Destiny nepatří k nejkrásnějším hrám, tak díky svému stylu to vypadá stále skvěle. Horší je rozmanitost prostředí, kdy se velká část hry odehrává v podzemních chodbách a ty jsou všechny temné a člověk si všimne málokterých rozdílů.
– Propojení MP a SP naštěstí funguje a nedá se říct, že by byly postavy na vyšším levelu nějak extra zvýhodněné.
– Základní obsah pravděpodobně na pár desítek hodin vystačí, mise se dají hrát pořád dokola v coopu, kdykoliv se k nim dá vracet a například zvýšit obtížnost, škoda že tu nejsou například modifikátory hratelnosti, jak je známe z Halo .
– Samotné planety jsou vzhledově dost rozmanité.
– Plynulé střídání denní doby je opravdu nádherné.
– Postavy ostatních hráčů dělají svět živějším, ačkoliv jich hra nezobrazuje tolik, kolik by mohla.
– Automatické levelování jsem sice dal nahoře k negativům, ale na druhou stranu si hra pořád udržuje svižnou hratelnost. Hra tím pádem není ani lehká, ani těžká.
– Používání speciálních schopností je zábavné a efektní .
– Stejně tak samotné hraní – bohužel si musíte samozřejmě najít spoluhráče, jinak vás čeká neustále se opakující střílení pořád a pořád dokola. Ve dvou a více lidech je to samozřejmě lepší a lepší.
– Mise jsou příjemně dlouhé a ve chvíli, kdy by měli skončit, tak skončí a hráč si může oddychnout a pokračovat v něčem jiném – vytváří to příjemnou dynamiku celé hry – hráč dohraje misi, podívá se do města, nakoupí věci a vrátí se do další mise
– Bosové už nejsou tak šíleně overhitpointovaní jako v betě.
– Uživatelské prostředí je přehledné, pracovat v inventáři je radost sama o sobě, navíc to vypadá skvěle.
– Ovládání hry je skvělé a hra se bude skvěle hrát i lidem, kteří jinak FPS na ovladačích nehrají .
Komentáře
Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!