Destiny - rychlé dojmy

Přináším velmi rychlé dojmy z plné verze Destiny. Nějakou recenzi nebo celkové zhodnocení pravděpodobně na web neudělám, jelikož toho bude všude plno a ani to nevypadá, že hra bude v pozdějších částech jiná. Pokud to však tak bude, tak můžete očekávat nakonec celkový text k této multiplayerové střílečce.  

vystrizek  

Několik negativních postřehů

 – Nulová customizace postupu postav: levelování automaticky odemyká věci, zbraní je pár, ničím se neliší a hráči většinou dostávají obdobné věci; takže to není jako v jiných RPG/MMO, kde hráč svého hrdinu nějak profiluje a určuje mu skilly, vybavení, atd. Tady bych se nebál říct, že hráči na stejném levelu budou mít takřka stejné postavy.
 – Příběh stojí opravdu za nic, v podstatě si ho člověk během hraní ani nevšímá.
 – Časté a dlouhé loadingy (level > menu > město > menu > level > …).
 – Město je zbytečně velké a krom obchodování tam nejde nic dělat, komunikace s cizími hráči je na nulové úrovni (chybí psaný chat).
 – Některé prvky jsou otravné, například pro vypnutí shrnutí mise musí hráč dlouze držet Y, stačilo by pár sekund nebo prostě zmáčknutí (do shrnutí se dá z menu vrátit).
 – Nepřátelé levelují podle jednoho z hráčů, není možné tedy grindovat na nějakých malých potvorách, protože ty potvory grindují společně s hráčem. A nepřátelé aby se postupem času stávali slabšími a lépe se zabíjeli, tak naopak zesilují. Př.: Nejslabší jednotka první frakce šla na prvním levelu (hráč i nepřítel) zabít na jeden švih pistolí, na levelu 8 už takové švihy jsou potřeba dva a ještě je švihnutí zbraní nahrazeno silnějším útokem. Levelování a shánění lepších věcí tedy nedává moc smysl.
 – K levelování nepřátel dodám to, že se určují podle fireteam leadera, takže je nejlepší, když hráč s nejnižším levelem zakládá hru.
 – Mise jsou pořád to stejné dokola.

Pozitivní postřehy

 – Hudba je super.
 – Grafika je super.
 – Technická stránka je opravdu povedená, a i když Destiny nepatří k nejkrásnějším hrám, tak díky svému stylu to vypadá stále skvěle. Horší je rozmanitost prostředí, kdy se velká část hry odehrává v podzemních chodbách a ty jsou všechny temné a člověk si všimne málokterých rozdílů.  
 – Propojení MP a SP naštěstí funguje a nedá se říct, že by byly postavy na vyšším levelu nějak extra zvýhodněné.
 – Základní obsah pravděpodobně na pár desítek hodin vystačí, mise se dají hrát pořád dokola v coopu, kdykoliv se k nim dá vracet a například zvýšit obtížnost, škoda že tu nejsou například modifikátory hratelnosti, jak je známe z Halo .
 – Samotné planety jsou vzhledově dost rozmanité.
 – Plynulé střídání denní doby je opravdu nádherné.
 – Postavy ostatních hráčů dělají svět živějším, ačkoliv jich hra nezobrazuje tolik, kolik by mohla.
 – Automatické levelování jsem sice dal nahoře k negativům, ale na druhou stranu si hra pořád udržuje svižnou hratelnost. Hra tím pádem není ani lehká, ani těžká.
 – Používání speciálních schopností je zábavné a efektní  .
 – Stejně tak samotné hraní – bohužel si musíte samozřejmě najít spoluhráče, jinak vás čeká neustále se opakující  střílení pořád a pořád dokola. Ve dvou a více lidech je to samozřejmě lepší a lepší. 
 – Mise jsou příjemně dlouhé a ve chvíli, kdy by měli skončit, tak skončí a hráč si může oddychnout a pokračovat v něčem jiném – vytváří to příjemnou dynamiku celé hry – hráč dohraje misi, podívá se do města, nakoupí věci a vrátí se do další mise
 – Bosové už nejsou tak šíleně overhitpointovaní jako v betě.
 – Uživatelské prostředí je přehledné, pracovat v inventáři je radost sama o sobě, navíc to vypadá skvěle.
 – Ovládání hry je skvělé a hra se bude skvěle hrát i lidem, kteří jinak FPS na ovladačích nehrají .

Komentáře

Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!

Připojte váš komentář!

Můžete používat Texy! syntaxi.

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Poslední komentáře